خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

خرید بک لینک
یک وقتی دلت یه مدل خاص از لباسی رو میخواد که اتفاقی پشت ویترین مغازهای همون چشمتو میگیره و سریع میخری، تا برسی خونه هزار بار توی خیال خودت میپوشی و لذت زیباییاش رو میبری،حتی ممکنه چند بار هم به اطرافیانی که در خیالت میبینی شون، پُز بدی!تا پات میرسه خونه با کلی ذوق لباستو میپوشی، چند دور جلو و پشت اش رو توی آینه وارسی میکنی، چشمت میخوره به درز و خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

حتی حضرت رسول هم یک شبه با از دست دادن تنها پسرش؛ ابراهیم ع ، کنار نیومد! خدا تسلی اش داد...

دلم می خواد خود خدا تسلی ام بده...

از دست داده هام چیز های خیلی بزرگی نبودند، فقط باهم اتفاق افتادند، همین!

شاید کنار اومدن باهاش اینقدر سخت شده که حال عزمم خوب نیست و پای جزمش می لنگه :(

هیچ دلیل دیگه ای نداره...

پ.ن: برای عزم هم دیگه دعا کنیم.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

اگر نگاه ات به پایین و بالا شدن های زندگی این باشه که : "باید آدم امتحان بشه تا ضعف هاش به قوت مبدل بشه" ، و ببینی که تو هی داری توی یک موضوع خاص امتحاناتی با ورژن متفاوت تجربه می کنی ولی موضوع اش تغییر نمی کنه، پشت بندش از خودت می پرسی: "چرا چند وقته فقط با همین یک موضوع امتحان میشم؟! "حتی ممکنه خسته بشی و به اصطلاح کم بیاری، لج بازی کنی...اما باید بدونی خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

حساب کردم از 27 ام خرداد تا تولد امام رضا (ع) دقیقا 40 روز میشه!

صرفاً جهت یادآوری گفتم.

افرادی که دوست دارند می تونند چله بردارند:)

ان شاءالله حاجتتون روا.

التماس دعای فرج

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

آیه 28 سوره نحل:»الَّذِینَتَتَوَفَّاهُمُ الْمَلائِکَةُ ظالِمِی أَنْفُسِهِمْ فَأَلْقَوُا السَّلَمَ ماکُنَّا نَعْمَلُ مِنْ سُوءٍ بَلى إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِما کُنْتُمْتَعْمَلُونَ» این آیه خیلی ظریف به حالات درونی و البته ظاهری یکسری از آدم ها پرداخته در حالی که فرشته اومده جونشونو بگیره، اونها در مقابلعذابی که قراره سرشون بیاد سر تسلیم فرود میارن خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

دوستانی که می خواید تایپ ده انگشتی یاد بگیرید؛ به این آدرس [ http://hamtype.ir/list/ ] مراجعه کنید :)

به نظرم نرم افزار و تمرین و سبک اش عالیه.

امتحان کنید.

تازه اگر نرم افزار دیگه یا روش بهتری هم می شناسید بفرمایید ؛)

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

اصلا مهم نیست که به "جام" نرسیدیم...بعععله :)همین امشب، دقیقا وقتی که تمام ماهیچه های دست و پام شل شده بود از هیجان و حتی صدای قلبمو می شنیدم و شر و شر عرق می ریختم، تنها دعام دیدن شادی هموطنام بود نه رسیدن به جام! که آناً گل پنالتی رو زدن بچه ها.... واااااقعاً از ته دل جیییغ زدم! عجب جوونمردانه بازی کردن! صد البته که همین سوم شدن توی گروهی به اییی خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42

صفحه بندی