ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
دلم می خواد خود خدا تسلی ام بده...
از دست داده هام چیز های خیلی بزرگی نبودند، فقط باهم اتفاق افتادند، همین!
شاید کنار اومدن باهاش اینقدر سخت شده که حال عزمم خوب نیست و پای جزمش می لنگه :(
هیچ دلیل دیگه ای نداره...
پ.ن: برای عزم هم دیگه دعا کنیم.
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
یا ، یا ، ، یا ، ، ، ،
، ،
،
،
یا ، یا ، ، یا ، ، ، ،
، ،
،
،
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
صرفاً جهت یادآوری گفتم.
افرادی که دوست دارند می تونند چله بردارند:)
ان شاءالله حاجتتون روا.
التماس دعای فرج
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
یا ، یا ، ، یا ، ، ، ،
، ،
،
،
دوستانی که می خواید تایپ ده انگشتی یاد بگیرید؛ به این آدرس [ http://hamtype.ir/list/ ] مراجعه کنید :)
به نظرم نرم افزار و تمرین و سبک اش عالیه.
امتحان کنید.
تازه اگر نرم افزار دیگه یا روش بهتری هم می شناسید بفرمایید ؛)
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 4:42